26 Eylül 2015 Cumartesi

içimden geldiği gibi...

Evet sevgili dostlar hepinize merhaba.
 Biliyorsunuz ki artık günümüzde herkesin bir bloğu var. Bende bilginin paylaşıldıkça artacağını düşündüğüm için kalktım böyle bir blog kurdum :)
   İlk yazım tahmin edebileceğiniz üzere az biraz biyografi, onun üzerine de biraz vaat içermesi gerekiyor.Fakat ben kendimi gizli tutmak istiyorum ufak tefek bilgiler dışında.Ve zamanla blogda beni tanıyacağınızı düşünüyorum...
 Uzun yazıları sevmediğinizi bildiğim için elimden geldiğince yalın bir dil kullanmaya özen göstericem.

Size şuanda bloğumla ilgili bilgi vermem gerekiyor.Bunu biliyorum.Umarım beni garipsemezsiniz ben bloğumda tek bir konu üzerine yoğunlaşmıycam.

Güzelce yazarın bloğunda özgürlük, aşk, mutluluk, güven... temaları ön planda.

Bloğumda paylaşıcaklarıma gelince beni takip edin ve öğrenin.

Sizleri seviyorum... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder