26 Eylül 2015 Cumartesi

Merhaba
 
        İyi geceler demiştim biliyorum ama uyku tutmadı.Aklıma bir konu geldi bundan hiç hoşnut olmayacaksınız..OKULLAR AÇILIYOR.Okulu aramızdan kaç tane seven vardı acaba .

        Mmmmm ben yanlış girdim galiba düşündüğüm şey bu değidi. Düşündüğüm üç harfli bir şey...
 Aşkkk ah aşk. Ben bunu düşünüyordum evet.

         Çoğunuz aşık olmulsunuzdur.Şimdiden evet aşık oldum seslerini duyar gibiyim.Bu seslerin içine bende dahilim.Herkes aşkı farklı tanımlar.Aşk büyülü bir şeydir.Ve bazıları kavuşmuştur aşkına bazılarıda kavuşmayı bekler durur.Ben acaba hangisiyim diye sorsam kendime cevaplayamam.Neden çünkü hiçbiri..Sizlerle bir şiir paylaşmak istiyorum.

AKIL GÖZÜ

          Seni bulmaktan önce aramak isterim                         
          Seni sevmekten önce anlamak isterim
          Seni bir yaşam boyu bitirmek değilde,
          Sana hep hep yeniden başlamak isterim.
   

                                                              ÖZDEMİR ASAF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder